profile refresh follow

Disclaimer
Hello blogger my name is Fadzir, the owner of this wonderful site. It's just a dream want to be likes Superman. Hopefully, no copycats, anons or spammers allowed! be nice here *wink wink* ^_^ I'm currently on semi-HIATUS until the end of 2013. Do pray for my excellence in SPM peeps! Good result, InsyAllah.. amin ya rabbal' alamin.

↓ Kentut di sini ↓




Song






RUNNING MAN !
Saturday 16 February 2013 | 0 comments
Kwang Soo,Suk Jin,Jae Suk,Ji Hyo,Gary,Jong Kook,Haha


  Running Man ? mesti fans Kpop tahu kan rancangan ape tu . . HAHAHA ! Actually aku nk citer sikit la pasal Running Man ni, mula2 tgok ramai yg tweet kat Twitter. Aku tak tahu la benda alah ape tu, maklum la kat umah maner ade astro :D . Then survey2 laa kat internet. Tgok sekejap je, tpi mcm tak best jee. Mula2 rasa mcm tu la xD
Pastu ade la Abil ni suro aku tgok Running Man smpai abis baru tahu mcm maner, then aku tgok la smpai abis. Sumpah tergelak tgok citer tu . HAHAHA ! kelakar sgt, then tgok la yg lain2 . Bape hari pastu mula la aku fanatik ngn Running Man ni. Cari punye cari kat google nk download tak jumpe. Last2, ape lagi . Mintak kat Taty la Running Man ni . Aku amik dari episod bape puluh ntah, abis taty takder episod pertama. Aku amik je laa ape yg ada :(
Then cuti seminggu ni aku habiskan masa tgok Running Man je smpai homework aku pon aku tak sentuh langsung. Budak pandai katanya xDD . Episod yg aku da tgok paling best time ada Jung Yong Hwa (CN BLUE) . Kelakar sgt smpai nk pecah perut aku ketawa . Then bole plak time tu aku tgah mkn, abis tersembur kuar nasi2 semua . Lulzzzz ~
Baru ni je aku online FB tetiba kuar gmbar baju Running Man warna hitam . Lawa sgt, someone please buy for me :( nak tgok ?

Lawa kan ? Nak sgt !

Okey laa smpai sini jee psl Running Man . Berhabuk da lame tak update blog . HAHAHA ! :DD


FUTURE
PAST