profile refresh follow

Disclaimer
Hello blogger my name is Fadzir, the owner of this wonderful site. It's just a dream want to be likes Superman. Hopefully, no copycats, anons or spammers allowed! be nice here *wink wink* ^_^ I'm currently on semi-HIATUS until the end of 2013. Do pray for my excellence in SPM peeps! Good result, InsyAllah.. amin ya rabbal' alamin.

↓ Kentut di sini ↓




Song






Event kat Kampung Belahan Tampok
Monday 19 November 2012 | 0 comments
Assalamualaikum w.b.t . Da lame aku tak update blog kan ? Rindu tak? rindu tak? K annoying gler -,- Actually aku update ni sebab ade idea nk update, tu pon sebab ade event kat kg. Lagi satu si GEMOK a.k.a Nurul Nadiah Mustafa tu nk sgt tgok hasil aku snap pic kat event tu. Maklum la minat kiteorg same -_- . Tpi aku takder laa hebat maner snap2 pic nie. Bukannya pro sgt dlm photography . 
    Btw, event kat kg aku ni berlangsung selama dua mlm dari 17/11-18/11 . Event ni untuk mencari juara badminton perseorangan. Best jugak laa aku join ni even tak dpt juara. Dpt nombor 3 pon jadi laa, hadiah pon lumayan. Penyertaan ni hanya RM10 saje. Aku ni da la keding, p lari sane sini kejar shuttlecock. HAHA ! mcm nk pengsan x/ . Naseb baik menang, masok suku akhir jee kalah. Maybe gugup kot mase fight badminton tu . Asyik tak kena jee mase tu. Dugaan ! 
Ni laa beberapa gmbar yg aku snap mase hari pertama
Tgok tu jumping smash ! :DD

Diaorang ni kawan baik aku . Tpi yg kiri tu la paling aku rapat. Rapat hanya kawan bukan gay okey -,-


Pic ni fokus kat laptop kan. Background dia je yg blurr ^^ baru belajar snap .

Ni pulak pic mase last day event tu, actually byk yg aku snap . Tpi tak dpt upload semua, byk sgt. Lecehh laa . Huiihhh ~ 

Ni laa juara bagi kategori veteran . Walaupon umor beliau 51 tahun . Namun bermain badminton seperti org muda. Maybe byk minum jamu mak dara ni :DD

Ini pulak Naib Juara :))

Tempat ke3 :))

Tempat ke4 :))

Tgok tu . Kupon LegoLand kan ? Hehe ! Kupon ni bole dpt 4 tiket . Even aku dpt kupon LegoLand ni mcm pergi jee :(( . Ade sape2 bole temankan aku tak ? Hehe ! *gedik* -,- Rase mcm nk jual je laa kat orang. Dpt duit poket sikit. Ingt duit jee la kau ni Keding :DD

Tu laa aku, tinggi kan ? *puji diri sendiri* . Terserlah yg aku tu kurus :DD Actually dpt tempat ke3 bagi kategori pemuda badminton perseorangan. Wink2 ^_^ . Yang baju putih tu pemuda UMNO . Dtg dari jauh tu , Batu Pahat 

Yg sebelah kiri tu Naib Johan, yg kanan pulak Juara badminton perseorangan kategori pemuda. Yg kanan tu la aku kalah . Puihh ! xDD

Piala Johan Perseorangan Badminton

Pak Naib no2 kg, tipu jee lahh :DD

Gmbar ni mase da nk balik da. Sesi jamuan . Tgok perempuan tu mkn durian. Comell jee kan >.< *melting* Dia ni bini pemuda UMNO tu sebenarnya :D

Sampai sini jee la aku update . Da panjang lebar da ni . Thanks kepada semua kerana menjayakan program ni. InsyAllah tahun dpn buad lagi :) . Terima kasih juga kpd yg sudi bace blog Fadzir yg tak seberapa ni :DD . Wassalam ~








FUTURE
PAST