profile refresh follow

Disclaimer
Hello blogger my name is Fadzir, the owner of this wonderful site. It's just a dream want to be likes Superman. Hopefully, no copycats, anons or spammers allowed! be nice here *wink wink* ^_^ I'm currently on semi-HIATUS until the end of 2013. Do pray for my excellence in SPM peeps! Good result, InsyAllah.. amin ya rabbal' alamin.

↓ Kentut di sini ↓




Song






Menyesal :'(
Friday 21 December 2012 | 0 comments

Assalamualaikum, hye u alls, sorry da lame tak update blog. Bukan ape, takder idea . Ramai jugak ckp nape da lame tak update .. Thanks korang sbb amik tahu pasal aku . Aceecehh ! *fake smile* So, mlm2 buta ni hati aku tergerak nk update blog sbb tengah sedih. Ni smue pasal ex :') Blaaa blaa blaaa ~
Entry kali ni menyesal ? Apakah menyesal ni ? HAHAHA ! Menyesal ni salah satu perasaan dlm diri kita, mungkin semua org dpt rasa kan perasaan menyesal ni mcm maner. Yeahh ! Tahu kan mcm maner rasanya ? K bagoss :))

Btw, perasaan ni aku mula rasa sejak semalam ? Kenapa rasa menyesal ? Sebab aku tinggalkan someone tanpa sebab dan alasan yg kukuh . Aku tinggal kan dia sbb kitaorang asyik gaduh jee . Kurang persefahaman , So . aku decide kita just a friends . Tpi bukan mudah tok kau terima tu smue kan ? Yaa aku tahu tu :'D . Aku paham perasaan kau. Tpi salah kita jugak kan, baru kenal seminggu da ajak couple . Bodohnyaaa :') . Tpi u know what ? Aku rasa kita mcm da lame kenal . Betol org ckp, mula2 mmg laa sweet . Lame2 manisnya tu akan hilang . Tpi pernah ker kau tahu ? Aku menangis sbb kau mase kau ckp "Kita clash" . Andai kau tahu, aku rasa patah hati sgtt . N then aku pujuk dan pujuk . Kita okey mcm dulu ~ But now ? Kita da tak mcm dulu dahh . Segala kenangan kita bersama tetap aku ingt, memories never gone even kita tak pernah jumpe pon. Kita ade jugak plan2 nk jumpe kan tpi byk yg menghalang kita :') Maybe tu smue takder jodoh di antara kita .. Setiap kali kita mesej, saya simpan semua mesej awak . Setiap mlm saya bace old conversations kita. Tetapi air mata tetap mengalir . Jgn ingt saya ni lelaki yg lembik.. Hanya Allah saja yg tahu betapa jujurnya air mata saya ..

20/12/2012 saya text awak, saya ckp saya rindu awak :') Sumpah saya rindu sgt2 kat awak . Then saya tunggu mesej awak. Saya tahu awk bace, tpi awak tak nak balas kan ? Mmg patot pon awk perlakukan saya mcm ni . Then, saya stalk Twitter awak . Awak tweet "rindu aku? Aku kan sampah" . Dlm hati saya tak terlintas pon yg awk tu sampah or ape2 laa. Awak da curi hati sayaa tahu tak . Kalau awak betol2 da tak nak kita mcm dulu . Saya akan cuba tok lupakan awak, sgale tentang awak . Saya akan cuba tu smue kalau saya mampu . Saya just nk ckp yg saya MENYESAL tinggalkan awak pergi begitu jee . I still  U . Malam2 mcm ni saya rindu text awak "Goodnite biyy, sleep tight :-*" Kalau saya mampu saya tetap tunggu awak Nur Firzana bt Bachok.. Wassalam ~ :'))



FUTURE
PAST